Senin, 09 November 2015

ABC untuk Mengetahui GI Sakit

ABC untuk Mengetahui GI Sakit

Pertama, mendapatkan 7-9 jam tidur (tiada tidak seminggu). Jika anda tidak berbuat demikian malam tadi pergi mengambil tidur dan kemudian datang ke sini.

Apabila saya perlu hemicolectomy dan telah disahkan menghidap kanser lampiran (peringkat 3) pada akhir bulan Januari 2010 saya telah benar-benar hilang. Lampiran kanser, walaupun jarang berlaku, adalah gangguan gastrousus. Saya telah hilang kerana saya telah berhenti minum arak banyak (selepas pesta minum-minum 20 tahun), telah mengambil berbasikal, CROSS desa, dan mendaki, untuk menuntut semula badan saya, dan telah mula mengambil vitamin dengan kerap untuk mengurangkan ketoksikan saya. Saya juga telah berhenti pekerjaan yang sangat tertekan. Tekanan adalah pembunuh. Ia telah terlambat kerana ia ternyata. Aku akan berkata kepada kredit saya, bahawa tanpa perubahan saya dalam gaya hidup, desakan saya kepada mencari masalah (contoh 3 colonoscopies dalam 10 tahun), dan hakikat bahawa saya tidak pernah berat badan berlebihan, saya tidak akan terselamat ini penyakit jangka panjang. Anehnya, kanser saya mengambil bertapak mungkin bertepatan dengan saya bermula gaya hidup yang lebih sihat. Tetapi kerosakan yang telah dilakukan, secara kumulatif.

Jadi saya terpaksa sekarang melakukan lebih banyak persekitaran dalaman saya sudah keradangan / mesra kanser. Setahun kemudian, saya telah merumuskan beberapa jawapan yang saya ingin berkongsi sebagai perkhidmatan awam.

Diet: Satu mesti mengurangkan makanan toksik. Ini tidak bermakna memadam semua daging. Teruk menghadkan daging lembu dan daging babi (ya aku suka 'em juga). Jika anda perlu makan ini, tidak makan pilihan dirawat steroid atau antibiotik. AYAM organik adalah baik. Telur organik adalah baik. Salmon, sardin (yuch), trout adalah ikan-ikan yang sesuai dengan kriteria untuk Omega 3, merkuri yang rendah, dan kemampanan. Bertujuan untuk 30 gram serat, 60 gram protein, dan 200 (atau sekurang-kurangnya kurang daripada 300) gram karbohidrat setiap hari. Saya melakukan ini dengan mudah walaupun pada hari meatless.

Makanan Perfect termasuk teh hijau, oatmeal, pisang, bawang putih, blueberry.

Kita harus menghadkan, atau sebaik-baiknya meninggalkan, gula dan tepung putih. Stevia, Madu Agave, roti doh masam, dan gandum spageti adalah pilihan yang baik. Fruktosa tinggi = racun.

Rempah ANTIOKSIDAN seperti bunga cengkih, kayu manis, kunyit (campuran 50/50 dengan lada hitam untuk mengaktifkan), oregano, dan pasli. Tidak boleh keterlaluan ini. Saya menggunakan kurang daripada 1/2 sudu teh yang baru disyorkan garam.

Soya adalah lebih baik untuk tenusu, jika tiada tindak balas alergi. Saya tidak boleh mendapatkan benar-benar di luar mentega lagi. Marjerin adalah lebih buruk untuk badan.

Pilihan anti-kanser yang sama hasil termasuk brokoli, keluarga bawang, buah CITRUS, plum, beri (organik untuk mengelakkan racun perosak), lobak merah (organik), keladi, tomato (dan sos, tetapi berhati-hati untuk mengelakkan plastik boleh liners), cendawan (tiada , tidak psilocybin), bit, kembang kol, BRUSSEL pucuk, kubis.
Berita baik! CHOCOLATE gelap adalah antioksidan (70% atau lebih cacao).

Gunakan canola atau minyak zaitun. Elakkan hydrogenated dan separa hidrogenasi lemak (= racun). Hidangan anda juga akan menjadi lebih mudah untuk mencuci tanpa ini racun seperti gam pada mereka.

Tambahan: Omega 3, sitrat KALSIUM, Vitamin D3 (atau matahari dengan berhati-hati), Vitamin C, Asid folik adalah pilihan setiap hari yang baik. Untuk digunakan dengan berhati-hati (bermakna penyelidikan) saya cadangkan zink, besi, Vitamin B kompleks. Pakar onkologi saya tidak suka Vitamin E, Selenium, atau Multi-vitamin. Mereka termasuk dalam kategori antioksidan walaupun begitu saya menggunakan mereka dengan berhati-hati. Saya mengambil probiotik. Psyllium dan methylcellulose adalah makanan tambahan serat yang baik. Bekas tidak bersetuju dengan beberapa orang.

Alternatif: Lihat, orang-orang Cina telah mengamalkan ubat untuk beribu-ribu tahun dan mereka mempunyai petunjuk.

ACUPUNCTURE adalah perubatan alternatif yang berdaya maju. Saya percaya bahawa kita harus melindungi seseorang Shen, Jing An dan Qi. Cendawan Reishi telah melakukan keajaiban bagi saya selepas pembedahan. Saya kini bekerja di Jing dan Qi tonik herba saya. Saya percaya dalam kaedah perubatan Cina tetapi saya pasti diperlukan perubatan barat juga. Tahun baru gembira daripada (emas) Arnab! T'ai Chi dan yoga adalah pilihan yang baik, dan juga PERNAFASAN KAWALAN membantu.

Senaman! Menonton TV tidak adalah satu latihan yang baik. Adakah anda pernah cuba berjalan ke kedai runcit?

Saya menulis ini kerana saya akhirnya mula merasai manusia selepas sekurang-kurangnya 10 tahun kesengsaraan sebelum kanser saya yang ditemui. Percayalah, hemicolectomy adalah sukar untuk pulih daripada pada hampir 60 tahun saya harap sesiapa yang membaca ini tidak akan menunggu selama yang saya lakukan untuk mula menonton badan mereka. Minda yang baik tidak akan bertahan badan busuk.

Usus adalah jantung imuniti yang baik.

Walaupun saya telah bernasib baik untuk mengambil tidak kimo atau rawatan radiasi, saya berdiri dengan pengetahuan yang saya telah terakru, untuk sesiapa sahaja.

Mungkin ia tidak terlambat kerana saya memasuki tahun kedua saya masa bonus. Saya akui bahawa itu sakit di bahagian punggung untuk memerhatikan pada diri saya, tetapi saya menganggap bahawa ia lebih menarik daripada kematian.

Mungkin saya boleh melaporkan kembali apabila saya mempelajari XYZs.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar