Senin, 09 November 2015

Cara-cara membantu untuk menangani kebimbangan Membuat Penggunaan Ubat Bach Bunga

Cara-cara membantu untuk menangani kebimbangan Membuat Penggunaan Ubat Bach Bunga

Beberapa penyelesaian yang mudah dan mudah untuk menguruskan kerisauan, hari ini!

Adakah anda ketika ini sedang melalui debaran jantung, tapak tangan berpeluh dan pemikiran menakutkan kerana kerisauan? Terdapat banyak kaedah untuk menguruskan kebimbangan dan artikel ini akan membincangkan lima penyelesaian bukan perubatan anda boleh cuba dan lakukan untuk mengurangkan panik dan kebimbangan.

Pada satu ketika dalam hidup kita, kita boleh mengalami kegelisahan kerana ia adalah sebahagian daripada keadaan manusia. Ia adalah tindak balas primitif dan dikaitkan dengan mekanisme penerbangan perjuangan badan. Pengeluaran adrenalin yang berlebihan dan berpanjangan ke dalam aliran darah lebih boleh merangsang sistem saraf pusat dan boleh menggalakkan gejala menyedihkan mengakibatkan gangguan kecemasan.

Sebaik sahaja bimbang anda, anda mungkin pada masa-masa merasa seperti anda berlalu! Ini adalah satu pengalaman yang menakutkan. Tanda-tanda dan gejala-gejala termasuk tetapi tidak khusus: debaran jantung, hyperventilation, berpeluh, hasutan, tapak tangan berpeluh, rasa menyesakkan dan rasa azab yang akan berlaku semua boleh menjadi penunjuk tekanan dan kebimbangan.

Setiap orang mempunyai keupayaan biologi untuk menangkis serangan ini terutamanya apabila kita menggunakan penyembuhan ini pati bunga. Yang disenaraikan di bawah adalah lima cara semula jadi untuk menguruskan dengan kebimbangan:

1.) pengurangan perangsang bersama-sama dengan ubat bunga bach adalah penting untuk membantu ubat panik dan kebimbangan. Kopi, coklat dan minuman ringan adalah salah satu daripada banyak contoh tipikal perangsang. Pembelajaran makanan dan minuman yang mengandungi jumlah kafein yang tinggi adalah perlu untuk mengelakkan ini jika boleh.

2.) Tarik nafas dan mendapatkan udara segar. Setiap make hari masa untuk duduk atau mungkin lebih baik meletakkan, di tempat yang cukup. Tarik nafas melalui hidung dan keluar melalui mulut, lakukan ini tidak kurang daripada sepuluh minit. Apabila fikiran buruk datang ke kepala anda, tidak mengambil kira dengan segera dan menumpukan perhatian kepada apa-apa yang menawarkan anda menggembirakan. Melabur masa untuk diri sendiri.

3.) Jangan menerima lebih banyak tugas lebih daripada anda boleh mengendalikan. Terlalu banyak pekerjaan adalah salah satu punca utama untuk kerja-kerja yang berkaitan gangguan kecemasan di tempat kerja. Apabila tugas anda adalah faktor tekanan utama oleh itu gunakan makan tengahari anda memecahkan masa untuk berehat seperti meminum salad buah-buahan yang sihat. Mempunyai tekanan bukanlah alasan untuk pilihan miskin. Ia hanya membuat perkara lebih teruk.

4.) Adakah senaman biasa digabungkan dengan ubat ini bunga bach. Pertimbangkan pendekatan untuk menggunakan adrenalin dan menukarkannya kepada tenaga. Tabiat anda hendaklah sekurang-kurangnya 3 hari setiap minggu dan tidak kurang daripada 30 minit setiap sesi. Selain ia akan membantu anda mengambil kira pound yang tidak diperlukan serta endorfin yang dikeluarkan oleh badan anda akan memberi anda atas segala rasa kesihatan dan ketara mengurangkan tekanan dan kebimbangan dalam hidup anda.

5.) Membuat panggilan dan membuat temu janji dengan doktor anda. Sentiasa berjumpa dengan doktor anda untuk pemeriksaan biasa. Beritahu doktor anda menyedari kebimbangan yang anda alami. Lawatan yang kerap ke doktor anda adalah penting untuk kesihatan anda secara keseluruhan. Doktor boleh melakukan penilaian untuk membuat tahap darah tertentu yang kritikal adalah optimum dan untuk menilai tahap tekanan darah. Ini akan menjadi penting kerana tekanan adalah nombor satu punca penyumbang punca serangan jantung.

Dengan melakukan ini alternatif yang sangat mudah, anda boleh mengharapkan hasil yang besar dalam pengurangan kebimbangan. Anda akan berada dalam perjalanan anda ke baru gembira anda!

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar